media

5 изпитани техники да заспим по-лесно

  • Nov 21, 2017
  • Категория: Новини
  • Коментари: 0

Голям процент от населението по света страда от безсъние. Също така обаче, има и много хора, които заспиват трудно по една или друга причина. В повечето случаи те прибягват до химия, а именно приемане на всякакъв вид лекарства за сън. Това схващане за по-лесно заспиване е погрешно, особено ако нямате проблеми с хроничното недоспиване.

Ние ще ви предложим 5 изпитани приятни техники, които ще ви помогнат да заспивате по-лесно, без да се налага да прибягвате до хапчета

Техника 1: Вземете си гореща вана или душ вечер преди лягане

Загрято от банята, тялото ви постепенно ще се разхлади след като излезете, което ще помогне да се отпусне и ще спите по-добре. В същото време ще се почувствате отпочинали психически.

Техника 2: Пуснете си тиха, отпускаща музика за фон

Музиката, особено тази с по-нежни и леки мелодии, винаги помага на човек да отпусне съзнанието си, което е натоварил през деня. Затова, изберете си подходящи звуци, които да слушате преди сън, например такива за медитация. Те имат благоприятен ефект върху тялото и ума.

Техника 3: Изпийте чаша топъл чай

Няма нищо по-приятно от чаша топъл чай с мед преди лягане. Ако решите да опитате тази техника, пригответе си чай от мента, липа, маточина или лайка. Чаят успокоява нервната система, затова силно се препоръчва приемането му преди сън. Не употребявайте кофеинови напитки!

Техника 4: Почистете дома и стаята, в която спите

Избършете прахта, пуснете прахосмукачка, изпразнете кошчето за отпадъци. Ако имате натрупани чинии, чаши или шишета, премахнете ги. Стаята отразява вашия вътрешен свят. Ако тя е вечно разхвърляна и мръсна, това подсказва и за вашия емоционален дисбаланс. Когато тя е чиста и проветрена, несъмнено тя ще създаде положителни настроения и усещане за сигурност у вас самите.

Техника 5: Ароматерапия

Когато в стаята се постави лампа за ароматерапия, тя започва нежно и деликатно да отделя малки количества ароматни частици в продължение на дълго време. Когато ги вдишате, те мигновено отключват редица реакции на нервната система. Също ефективно е и приложението на етерично масло. Поставете няколко капки лавандулово етерично масло в лампа за ароматерапия на някое подходящо място в спалнята, за да се разнесе аромата в цялата стая.

Използвани източници: Източник 1 Източник 2

Коментари: 0
Няма коментари
Отговор

Вашият имейл адрес неможе да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани*

Категории

НАМЕРЕТЕ НИ ЛЕСНО И УДОБНО

НАМЕРЕТЕ НИ